volgen

Als je deze link gebruikt kan jij mij hopelijk weer volgen. Of typ dit blogadres www.kleinegelukjes.blogspot.com/ncr . Succes!!! Please choose these link if you want to follow this blog or typ this blogaddress www.kleinegelukjes.blogspot.com/ncr. Good Luck!

woensdag 15 september 2010

Nieuwe keuken




Heeeel voorzichtig mag ik kijken naar een nieuwe keuken. We wonen hier nu 2 jaar en de keuken die hier in het huis staat, is niet echt onze smaak en de apparaten beginnen ook mankementen te vertonen dus....
En ik wil heeeeeel graag een houten keuken, dus ik ben een beetje gaan kijken op het internet en wat voorbeelden gevonden wat ik wel heel mooi zou vinden. En wie weet word ik dan ook nog ooit eens een keukenprinses!!!!!

3 opmerkingen:

  1. Forget it, die keukenprinses... maar jij hebt gewoon andere kwaliteiten. Zoals het uitzoeken van een mooie keuken!! Ja, ziet er mooi uit, ik snap wat je wilt.. is te doen voor een goede doe het zelfer....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, 4 jaar geleden was ik ook zo aan het kijken. En inmiddels staat ie ook al weer een paar jaar. Onze houten keuken. Nog steeds erg blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen