volgen

Als je deze link gebruikt kan jij mij hopelijk weer volgen. Of typ dit blogadres www.kleinegelukjes.blogspot.com/ncr . Succes!!! Please choose these link if you want to follow this blog or typ this blogaddress www.kleinegelukjes.blogspot.com/ncr. Good Luck!

vrijdag 24 juni 2011

Taartschaal en etagere

Ik heb er een nieuwe hobby bij. Afgelopen dagen heb ik een aantal etageres en taartschalen in elkaar gefreubeld. Hier word ik blij van zeg! En nu ga ik proberen ze te verkopen, dus mocht je interesse in 1 van de schalen hebben, laat mij het weten!!!!

En de taartschalen..

1 opmerking:

  1. He Sandra,
    Wat leuk!! Die pootjes van de taartschalen zijn van de blokker toch!? Ik ben helemaal fan van die roze etagere met dat duifje/ vogeltje!! Echt mooi! Ik ga je even linken...:)

    BeantwoordenVerwijderen