volgen

Als je deze link gebruikt kan jij mij hopelijk weer volgen. Of typ dit blogadres www.kleinegelukjes.blogspot.com/ncr . Succes!!! Please choose these link if you want to follow this blog or typ this blogaddress www.kleinegelukjes.blogspot.com/ncr. Good Luck!

woensdag 11 juli 2012

Resultaat van Fijne Post

So happy met het vintage behang, dat ik heb gewonnen bij Silly Old Suitcase, hiermee meteen aan de slag gegaan. Ik had nog wat ladderbakken (zo blijf ik ze noemen) en zie hieronder het resultaat van de fijne post.




Ook live te zien op de Hipenhandgemaakt Markt 16 september in Hengelo

8 opmerkingen:

  1. Dat was toch even geen Klein Gelukje maar een heel Groot geluk toen je deze behangetjes won (ik ben heus niet jaloers hoor haha)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Sandra, deze zijn zo gaaf, te mooi om te verkopen...waarom heb ik die letterbakken voor een euro nu laten staan bij WAT WOLLIE:(:(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De pluktuin waar ik ben geweest zit in Enschede. Richting kwekkeboomweg, Enschede zuid....
    Heerlijk hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey dank je wel Anneke. Ik probeer er binnenkort een keer heen te gaan.

      Verwijderen