volgen

Als je deze link gebruikt kan jij mij hopelijk weer volgen. Of typ dit blogadres www.kleinegelukjes.blogspot.com/ncr . Succes!!! Please choose these link if you want to follow this blog or typ this blogaddress www.kleinegelukjes.blogspot.com/ncr. Good Luck!

woensdag 6 november 2013

He, he




he,he, dat heeft ff geduurd. Het bloggen schiet er een beetje bij in, maar wel actief nu op instagram en facebook.

Wel druk met de voorbereidingen voor een Kerstmarkt bij Het Goed en ik ben bezig met het opzetten van een Ladiesnight bij mij op het werk volgende week woensdag.

Hier een klein voorproefje van houten labels die ik op dit moment aan het maken ben.



Hopelijk tot snel.

Ps; ik lees de blogs wel hoor allemaal...

17 opmerkingen:

  1. Wat zien die er ontzettend leuk en vrolijk uit!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! ik was ook op zoek naar die schijfjes maar kan ze nergens vinden, ben de tuincentra's al afgeweest maar bij Groenrijk hadden ze alleen hele lelijke schuine en daar kan ik niets mee. Mag ik vragen waar jij ze vandaan hebt? Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Van collega wat takken gekregen en ze zelf gezaagd. Goed voor mijn spierballen;-) .

      Verwijderen
    2. Dan moet ik het bos maar in :-)

      Verwijderen
  3. Gaaf! Dat hertje, prachtig. Zo te zien druk druk druk met leuke dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooie boomschijf labels-het zijn bijna schilderijtjes-succes met alle voorbereidingen-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sandra,
    Ik heb net zo'n supermooie kersthanger van je gekregen, die met het engeltje. Heel erg bedankt, die krijgt een mooi plekje!

    Fijne feestdagen!

    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat je de diamant van mij hebt gekregen via de swap:) bedankt voor je leuke reactie! Lief! Veel plezier ervan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kreeg van jou zo'n mooie hanger. Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi! Wat een leuk idee. Het staat nu vol met bloemen! Het is in Enschede Zuid vlakbij de Kwekkeboomweg...Laat maar even weten hoe het was. (je kunt deze pluktuin ook onder google vinden)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuke blog om te lezen! en zeker om weer terug te bezoeken ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. The above article is nice and interesting, thank you willing to share! Greetings success of admin harga cetak buku wish you deign to visit my website, thank you :) cetak buku murah cetak buku umroh haji

    BeantwoordenVerwijderen