volgen

Als je deze link gebruikt kan jij mij hopelijk weer volgen. Of typ dit blogadres www.kleinegelukjes.blogspot.com/ncr . Succes!!! Please choose these link if you want to follow this blog or typ this blogaddress www.kleinegelukjes.blogspot.com/ncr. Good Luck!

woensdag 18 mei 2011

Deel III L.O.P.


Sorry, maar ik zit zooo vol over het feest van as vrijdag. Geen idee eigenlijk dat het zo'n impact op mij zou hebben. Denk er zelfs aan als ik in bed lig!!! Ideeen schieten door mijn hoofd en het levert ook wel leuke foto's op hoor. Gisteravond een goed gesprek met vriendin Saskia gehad en zij heeft (lang leve Sas!!!) mij structuur omtrent deze avond bijgebracht. DANK SAS! Morgen vast een vervolg hierop.. Nu wel een leuke foto. Nog meer geluk want 1 van mijn favoriete bloemen zijn er weer... de Pioenroos.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten