volgen

Als je deze link gebruikt kan jij mij hopelijk weer volgen. Of typ dit blogadres www.kleinegelukjes.blogspot.com/ncr . Succes!!! Please choose these link if you want to follow this blog or typ this blogaddress www.kleinegelukjes.blogspot.com/ncr. Good Luck!

zondag 22 mei 2011

Ladies Only Party 2011


Wauw, ik heb mijn feest gehad met een leuke meiden aan MIJN lange tafels... Het kostte wat voorbereiding maar ik heb het gered mede dankzij Saskia, echt TOP! De avond was super gezellig en zeer geslaagd.
Overdag de tafels bekleed, samen met Anne de lampionen en de zelfgemaakte pomponnen opgehangen en daar werden wij blij van of niet kersjes.blogspot.com ;-)??

Tussen de middag de kinderen van school gehaald, en Daan had toen ik thuis kwam de tafel gedekt om heerlijk aan de lange tafels te lunchen. Goed plan!
We hebben de dames ook eten geserveerd en het ergste is dat ik hier bijna helemaal geen foto's van hem gemaakt, heel stom van mij. Voor wie het intereseert hier komt de opsomming van wat er geserveerd is; (koude) pasta's;fruitsalade;pizzaatjes (zelfs deeg is zelf door Saskia gemaakt); tomaten,mozzarela, basilicum salade; meloen in ham; rode peper met roomkaas; ciabatta brood met pesto en tapenade; foccaccia; selderij,wortel,paprika in knoflooksaus en natuurlijk olijven en.... rose; rose en rose!!







Marion, Trudy, Monique, Nancy, Vera, Maria, Renate, Anne, Angelique, Claudia, Tamara, Anja, Alice en Saskia, ik wil jullie bedanken voor deze super gezellige avond, nu kan ik weer een gelukje afstrepen op mijn klein/grote gelukjes lijst!!


De volgende ochtend, nog heerlijk nagenieten....

1 opmerking:

  1. he Sandra!
    kersjes.blogspot vond het echt een super gezellige avond, zo zonder mannen! En ze heeft onwijs genoten van het aankleden van de tafel!! Hilarisch om zelf eens van die lange tafels te stylen die je normaal altijd in die bladen ziet staan! Die pomponnen aan zo'n lijntje, dat is het he!!
    x

    BeantwoordenVerwijderen