volgen

Als je deze link gebruikt kan jij mij hopelijk weer volgen. Of typ dit blogadres www.kleinegelukjes.blogspot.com/ncr . Succes!!! Please choose these link if you want to follow this blog or typ this blogaddress www.kleinegelukjes.blogspot.com/ncr. Good Luck!

woensdag 15 juni 2011

Geluksmoment

Zojuist heb ik een heerlijk geluksmoment. Komt dat omdat de kindjes een heerlijk dagje uit zijn met opa en oma en daar zelf gelukkig ook heel veel zin in hebben (en ik dus het rijk heerlijk voor mij alleen met uislapen en al...)
of dat het zonnetje nu nog heerlijk schijnt (de regen komt eraan begreep ik van Piet Paulusma



of dat we 2 maanden op de camping hebben gestaan (niet continue) met fantastisch weer en veel aanloop en nu toch ook weer lekker in ons gelukshuisje zijn (MET de caravan op de oprit)
of dat er dit jaar wel veel appels aan onze appelbomen groeien
of dat ik nu gewoon even alleen de stad in kan en op zoek naar nog meer geluksmomenten

1 opmerking:

  1. wat heerlijk he, zo even tijd helemaal alleen voor jezelf!! Hoe krijg je nu weer zo'n leuk roosje erin??

    BeantwoordenVerwijderen