volgen

Als je deze link gebruikt kan jij mij hopelijk weer volgen. Of typ dit blogadres www.kleinegelukjes.blogspot.com/ncr . Succes!!! Please choose these link if you want to follow this blog or typ this blogaddress www.kleinegelukjes.blogspot.com/ncr. Good Luck!

woensdag 21 december 2011

crisis??

Crisis.... nou niet hier. Het gaat gewoon geweldig met de verkoop van de etageres. Het zijn dan ook leuke kerst kadootjes. Maar de timing pfff. Tussen de kerstdiners van mijn koters door toch nog 2 glazen etageres in elkaar gezet.


2 opmerkingen:

  1. hoi lieve Sandra,

    Bedankt voor de mooie etagere, ik denk dat mijn "schone zus" er heel blij mee zal zijn!!
    Fijne feestdagen en tot volgend jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Fan,
    Laat jij mij nog even weten wat je schoonzus ervan vindt. Hele fijne dagen. X

    BeantwoordenVerwijderen