volgen

Als je deze link gebruikt kan jij mij hopelijk weer volgen. Of typ dit blogadres www.kleinegelukjes.blogspot.com/ncr . Succes!!! Please choose these link if you want to follow this blog or typ this blogaddress www.kleinegelukjes.blogspot.com/ncr. Good Luck!

woensdag 28 maart 2012

Dromen....

Wat heerlijk is de zon toch....


In mijn tuintje zit ik te genieten van die zon en de Flow en van de heerlijke plaatjes die er in staan en tja dat ik nou net van deze reclame een foto moest nemen (terwijl er zo veeeel meer leuke plaatjes in het blad staan). Maar dit is de droom van Manlief en mij om er over een aantal jaren zo bij te zitten :-) (Toscane is trouwen ook goed hoor ;-))

Maar voor nu een lekker bakkie, zon en verder dromen..


Geniet van de Dag!

X


3 opmerkingen:

  1. Hoi!
    Prachtig hè! Mooie gebruikte kleuren!! ♥ Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh dat uitzicht!!Heerlijk! Wij komen dan zeker met zijn tweetjes langs als jullie daar zitten...wat denk je; ben je dan ook nog druk aan het bloggen??

    BeantwoordenVerwijderen