volgen

Als je deze link gebruikt kan jij mij hopelijk weer volgen. Of typ dit blogadres www.kleinegelukjes.blogspot.com/ncr . Succes!!! Please choose these link if you want to follow this blog or typ this blogaddress www.kleinegelukjes.blogspot.com/ncr. Good Luck!

zaterdag 21 april 2012

AHaaaahhh

Wat een leuke actie van de AH zeg. Ben gisteravond toch overstag gegaan om het winkeltje aan te schaffen en het is een succes hoor! De meiden hebben de hele middag hiermee gespeeld.



Fijn (shopping)weekend :-)


7 opmerkingen:

  1. Ik wist niet dat dat winkeltje uit de reclame te koop was. Hij is erg leuk!!!! Veel plezier ermee en fijn weekend! :) Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  2. kijk ze nou zitten, zo grappig ! Dat zal veel speelplezier opleveren. Hier worden de mini boodschapjes ook al flink gespaard!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zeg, ik doe eigenlijk altijd mijn boodschappen bij de Bas. Nu kijk ik af en toe even in de folder en haal ik soms wat bij AH, mijn dochter vindt het natuurlijk ook helemaal leuk (zoons trouwens ook ;) Ik vind het zelf eigenlijk ook wel erg leuk die mini's, sta er dan ook met m'n neus bovenop als ze uitgepakt worden :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het zo'n leuke spaaractie van de AH! Ziet er gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk! Alleen waren bij ons de boodschapjes vorige week al op )-:

    BeantwoordenVerwijderen