volgen

Als je deze link gebruikt kan jij mij hopelijk weer volgen. Of typ dit blogadres www.kleinegelukjes.blogspot.com/ncr . Succes!!! Please choose these link if you want to follow this blog or typ this blogaddress www.kleinegelukjes.blogspot.com/ncr. Good Luck!

donderdag 17 januari 2013

Post is klaar




Goh wat leuk ik heb reacties gekregen op Post en voor diegene die hebben meegedaan en je wilt dat het nog een verrassing blijft.. NIET KIJKEN!!
De postbode komt het jullie morgen (als het goed is) bezorgen.




Veel plezier ervan.

7 opmerkingen:

  1. Ohhh.. dat ziet er leuk uit! En ik vergeet je nog helemaal een mailtje te sturen... "count me in next time"!
    Dan stuur ik je een gezellig kaartje terug!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er gezellig uit zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wat was ik blij vanmorgen...... Dank je wel voor je leuk post..... Ga je snel iets sturen......Ik heb natuurlijk een foto op mijn blog geplaatst :-) Zo kunnen meer mensen meegenieten.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Sandra, super bedankt voor de leuke vrolijke post, ik ben er helemaal blij mee! en de ring en t knopen armbandje ook nog in mijn favo kleur! Ik heb er ook een blogje over geschreven!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sandra, het zijn voor mij echt kleine gelukjes! Ik heb het ringetje en het armbandje al de hele dag om. (En heb het pakketje niet op grijphoogte gelegd van onze Teun..:D je begrijpt..anders gaat zij ermee aan de haal). Dankjewel dat jij dit zo mooi hebt samengesteld. Nou ga ik iets leuks verzinnen..(hopelijk) Lieve groet ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk zo'n vrolijk gevulde envelop op de mat! Deze week ga ik lekker aan de knutsel om (hopelijk) iets leuks terug te sturen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt voor het lieve postpakketje! Mijn allereerste zomaar-omdat-het-leuk-is-om-te-versturen pakketje, en wat voor één. Pure verwennerij :D en superleuk.
    Warme groetjes

    BeantwoordenVerwijderen