volgen

Als je deze link gebruikt kan jij mij hopelijk weer volgen. Of typ dit blogadres www.kleinegelukjes.blogspot.com/ncr . Succes!!! Please choose these link if you want to follow this blog or typ this blogaddress www.kleinegelukjes.blogspot.com/ncr. Good Luck!

zondag 15 september 2013

Te leuk


Vanmiddag nog ff snel deze leuke zeephouder in elkaar gezet. En ik vind deze zelf zó leuk maar helaas vindt niet iedereen hier in huis dat.



Omdat de laatste foto's steeds iets met servies te maken had nu een keer voor de verandering foto's van de prachtige dahlia's die bij ons hier in de vaas staan en waar gelukkig iedereen in dit huis wel blij van wordt :-)





5 opmerkingen:

  1. ik vind 'm ook leuk maar dit soort dingen wordt hier in huis ook niet gewaardeerd. Er staan 3 kandelaars (kop en schotel omgekeerd) in de keukenvensterbank met een frisse kaars erop en dat mag dan nog net. En Laura heeft een etagere op haar kamertje staan. Als wij het maar leuk vinden toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is schattig alleen ik denk dat ie bij ons binnen een dag op de grond ligt omdat de kinderen de zeep eraf grijpen. Pascale x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem ook erg schattig.
    En die bloemen, wauw....een mooie bonte bos.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen