volgen

Als je deze link gebruikt kan jij mij hopelijk weer volgen. Of typ dit blogadres www.kleinegelukjes.blogspot.com/ncr . Succes!!! Please choose these link if you want to follow this blog or typ this blogaddress www.kleinegelukjes.blogspot.com/ncr. Good Luck!

vrijdag 2 maart 2012

Disney

Ook ik moest er aan geloven. Iedereen hier in mijn gezinnetje wilde zo graag naar Disney, dus gespaard en we zijn er een paar dagen geweest. En ik moet nu zeggen... ik ben ook om. Het is echt leuk en blij!!. Zelf werd ik heel enthousiast over de etalages in de Main Street, wat een vrolijke kleuren.
En natuurlijk de Disney figuren... (ja ik ben ook met Mickey op de foto geweest)
En toen ik terug kwam zag ik op mijn blog dat ik van Maaike van Frisse Rommel een Liebster Blog heb gewonnen. Super Dank je wel. Toch leuk hoor. Alleen om 5 andere blogs te kiezen, dat vond ik de vorige keer al zooooo moeilijk dat ik dat nu maar oversla.

1 opmerking:

  1. oh........tja datzelfde scenario zou hier thuis ook gebeurd kunnen zijn. Alleen zijn wij er nog niet geweest. Zelf heb ik niet zoooo veel met Disney, maar mijn hubbie en de twee kids zouden het geweldig vinden! Wie weet........moet ik ook maar es gaan sparen......
    fijne avond nog!

    BeantwoordenVerwijderen